Er det mange ord, mye penger og lovnader om kunder som skal komme? Markedsføring er ikke som det en gang var, da alle pengene ble lagt på en DM som ble designet, trykket og sendt hjem til postkassene i Norges land. Nå skal alt suse gjennom de digitale skyene, nye ord og uttrykk dukker opp som paddehatter og blir omtalt så selvførgelig at det føles pinlig å spørre om hva det betyr. Hadde vært deilig å ikke hoppe på, men så var det dette uungåelige; kundene. Skulle jo gjerne hatt litt flere salg… kjenner du deg litt igjen?

Slapp av, det er ikke så komplisert som det høres ut, trenger ikke være så dyrt, og best av alt det kommer til å fungere! For selv om det ved første øyekast kan virke overveldende er det ikke så komplisert, til syvende å sist handler det om å ha innhold med verdi for kundene dine. Og i motsetning til den gode gamle DMen, som traff en potensiell kunde i ny og ne, men hvor du også betalte for alle de personene som mest sannsynlig aldri var interessert i ditt produkt, kan du i dag være mer treffsikker.

Når det er sagt bør du ta deg tid til en liten strategiplan. Hva trenger du av markedsføring? Må du være på Facebook, instagram og Snap? Må du ha nettbutikk? Må du ha AdWords? Må du, må du, må du??? Nei du må ikke nødvendigvis alt, og mye kan gjøres enkelt med stor effekt om du gjør det riktig.

Her kommer vi inn i bildet. Med en dash «girl power» fra Arthurson Consulting kan vi hjelpe deg med prioriteringene. Finne ut sammen med deg hva du bør gå for og hva du inntil videre kan vente med. Ring meg på 98002996, så starter vi med en kaffe!