Bakgrunnen

Anfo (annonsørforeningen) sier:

Hele 6 av 10 er bekymret for manglende åpenhet om inntjening på digital annonsering hos mediebyråene. På utsagnet «Mediebyråene har betydelige skjulte inntekter på mediekjøp,» så vi i fjor en viss bedring. Det var tydeligvis et blaff og vi er nå tilbake på 2016-nivå. Nettopp dette er noe paradoksalt. Vi stoler ikke helt på mediebyråene, men samtidig oppgir omtrent halvparten at mediebyråene er våre viktigste partnere.

Dette var motivasjonen til hvorfor jeg startet AC. Jeg vil at kundene skal få det de betaler for, og AC er transparente i forhold til hva vi leverer og tar betalt for. Dette gir trygghet for deg som kunde. Vi tror at ved å spille med åpne kort vil et forretningssamarbeid vare lenger og du som kunde vil være trygg på at vi gjør vårt ytterste for å få deg til å lykkes.

Teamet

Monica Arthurson, Daglig leder

Synne Olsen: Tekstforfatter, digital markedsfører

Mille: Digital markedsfører, SEO og UX (Brukervennlighet på nett)

Tamara: Digital markedsfører, SEO og UX (Brukervennlighet på nett)

Kristina Milutinovic: Grafisk Designer

Arthur: Utvikler

Tarjei Krogh: Premium fotograf og kunstner

Ulf: Videoproduksjon